wij zijn NOAB lid

Succesvol ondernemen doen we samen...
Wij zijn een enthousiast team en hebben graag aandacht voor de klant. Betrokken zijn bij de klant, persoonlijk contact en mee ondernemen staan bij ons hoog in het vaandel. Alleen kijken naar de cijfers is niet voldoende, het verhaal van de ondernemer is vaak belangrijker.
IJsbrand Eikelenboom


Financieel adviseur
De rode draad van mijn carrière is dienstverlenend en oplossingsgericht. In 2009 kon ik dit in onze eigen praktijk verder uitbouwen. Inmiddels doen we dit ruim 10 jaar tot volle tevredenheid van onze klanten. Zelf ben ik van mening dat we samen verder kunnen groeien, door en met onze klanten. Naast de administratieve en fiscale werkzaamheden ben ik gespecialiseerd in de verwerking van de lonen.
Sinds 2019 ben ik ook Persoonlijk Financieel Planner, voor zowel zakelijke klanten als particulier. Met name financiële plannen maken, maar ook het bespreken en beoordelen van testamenten behoort tot mijn dagelijkse werkzaamheden. Graag ben ik u hiermee van dienst.
Richard Boeters


Financieel adviseur
Als krantenjongen begonnen en in de tuinbouw vele jaren gewerkt in mijn jeugd. Na het VWO ben ik bij een groot accountantskantoor gaan werken waar ik het vak geleerd heb in combinatie met avondstudie. Jaren later ben ik bij een actief tuinbouwbedrijf gaan werken waar naast financiële werkzaamheden ook vele organisatorische en ondernemende werkzaamheden aan bod kwamen. Een leuke, leerzame tijd.
Na 8 jaar begon het toch weer te kriebelen en ben ik als adviseur bij een regionaal accountantskantoor gaan werken in het Westland. Ook daar heb ik vele jaren met veel plezier gewerkt en met vele klanten intensief contact gehad. Nu zelf ondernemen is iets wat altijd al mijn ambitie is geweest. Altijd ondernemers adviseren en dan zelf niet doen....
Binnen RYM ligt de focus op het snel digitaal verwerken van administraties en hiermee klanten op de hoogte houden van de ontwikkelingen van hun onderneming. De uitdaging is met name om dit toekomstgericht te doen. Door vooruit te kijken. Wat dat aangaat worden de administratie en jaarrekening steeds meer vervangen door online boekhouden en prognoses/rapportages.
Willeke Mulder


Administratief medewerkster
Sinds juli 2018 ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij RYM. Hiervoor heb ik in de detailhandel gewerkt, niet op administratief gebied overigens.
Bij RYM heb ik de kans gekregen om mij te ontwikkelen als administratief medewerkster. Dit is begonnen met het verwerken van allerlei facturen en financiële gegevens van onze klanten. Alles wordt digitaal verwerkt. Daarnaast ben ik direct een opleiding gaan volgen om mij te verdiepen in de functie. Het eerste diploma is inmiddels binnen en ik ben nu aan het kijken voor een vervolgopleiding. De verwerking van gegevens verandert continu en ik wil graag bijblijven en mezelf ontwikkelen.
Chris Schulte


Administratief medewerker (parttime)
Sinds 2019 ben ik gestart met mijn werkzaamheden bij RYM. Vanwege mijn studie was ik in eerste instantie op de zaterdagen te vinden op kantoor. Nu werk ik in de vakanties en overige vrije uren mee met mijn collega's. Het werk is een soort praktijk ervaring voor mij. Ik wil namelijk een voortgezette financiële opleiding volgen en kan zodoende mijn studie in de praktijk uitvoeren. Beter kan toch niet?
Contact met ons
NOAB-keurmerk
RYM administratie & advies B.V.
Bezoekadres: Kerklaan 10
2678 ST De Lier

Postadres: Postbus 3
2678 ZG De Lier
Tel: 06 23 59 71 98   IJsbrand
Tel: 06 51 86 92 37   Richard

info@rym-administratie.nl

KvK nr: 27369461
Algemene voorwaarden